Kosár

>>>
 
 

Belépés

 

Kapcsolat


Amennyiben bármilyen kérdése van a rendeléssel vagy a kiadványokkal kapcsolatban, kérjük, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal az alábbi elérhetőségeken:

A4C Marketing Kft.
1092 Budapest, Bakáts tér 2. (bejárat a Bakáts u. 5-7. felől)
Telefon: (1) 456 7400; (30) 241 6889

Ügyfélszolgálatunk nyitva tartása:
H - Cs: 9.00 - 17.30
P: 9.00 - 16.30


Vásárlási, szállítási információk - Üzletszabályzat


Rendelés menete

A honlapunkon megrendelt könyvek, könyvcsomagok esetében kétféle átvételi mód közül választhat:

  1. Személyes átvétel: a megrendelt könyvet a megrendelés elküldését követően akár 1 percen belül átveheti az A4C Marketing Kft. irodájában, munkanapokon 9 és 17.30 (pénteken 9 és 16.30) között. Cím: 1092 Budapest, Bakáts utca 5-7. Az átvétel INGYENES!

  2. Kiszállítás futárszolgálattal Magyarország területén: megrendelését munkaidőben szállítjuk ki az Ön által megadott címre, a megrendelés visszaigazolásától számított legfeljebb 2. munkanapon. A kiszállítás bruttó 5500 Ft-os rendelési értékig bruttó 450 Ft, bruttó 5500 Ft-os rendelési érték felett INGYENES!

A rendelés elküldése után rendszerünk automatikusan e-mailt küld Önnek, benne a megrendelés adataival. Személyes átvétel esetén ekkor már jöhet is a termékért.

Amennyiben a kiszállítást választja, az automatikus e-mail mellett ügyfélszolgálatunk visszaigazolja a kiszállítás időpontját.

A fizetés minden esetben készpénzben (kiszállítás esetén utánvéttel), a könyv átvételekor történik. A könyvről a számlát a megrendeléskor megadott számlázási címre állítjuk ki.


Kiszállítási díjak

Bruttó 5500 Ft rendelési érték felett a kiszállítás INGYENES. Bruttó 5500 Ft rendelési érték alatt nagyon kedvező, bruttó 450 Ft-os szállítási díjat számítunk fel.


Ügyfélszolgálatunk elérhetősége

A4C Marketing Kft.
1092 Budapest Bakáts tér 2. (bejárat a Bakáts u. 5-7. felől)
Tel: (1) 456 7400; (30) 241 6889
E-mail: info@intelligensbefekteto.hu


Üzletszabályzat

Vásárlói szerződés

Eladó:
A4C Marketing Kft.
1092 Budapest, Bakáts tér 2.
Adószám: 12328451-2-43
Cg. 01-09-66679
Budapest Bank: 10101009-56797100-01000006
Tel: 06-1-456-7400


Vevő:
A kitöltött és elküldött megrendelőlapon szereplő személy, aki a megrendelés teljesítésével cégünket bízza meg.

Szerződés tárgya:
Az online áruházban szereplő termékek, amelyek adatai a részletes nézetnél találhatóak. Az árváltoztatás jogát fenntartjuk, amelyről megrendelőt a teljesítés előtt értesítjük.

A termékekre vonatkozóan megjelenített árak tartalmazzák a törvényben előírt Áfát, de nem tartalmazzák a szállítás költségét. Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra.

Megrendelő és Eladó között a szerződés a megrendelés elküldésével, annak időpontjával azonos időpontban jön létre.

A megkötött szerződés egyedi azonosítóval a központi adminisztrációs felületen rögzítésre kerül. Utólagos javítására ügyfélszolgálatunkkal együttműködve nyílik lehetőség akár írásban, akár telefonon keresztül.

A szerződés nyelve:
magyar

Szerződés hatálya:
A megrendelés visszaigazolásának időpontjától a megrendelés teljesítéséig.

Teljesítés módja:
A megrendelő által választott formában, amelyek részletei a Rendelési infó menüpontban találhatóak.

Az áruk ellenértéke és a szállítási költség Forintban fizetendő.

Szállítási terület:
Az áruházban megrendelt termékeket jelenleg csak Magyarország területén belül kézbesítjük.

Adatvédelem
Az Interneten történő vásárlás elengedhetetlen feltétele az Ön adatainak megadása. A megrendelések teljesítését csak ebben az esetben tudjuk vállalni. Cégünk a megadott adatokat titkosan kezeli, harmadik fél részére semmi esetben sem szolgáltatja ki. Az adatokhoz csak a cég vezetése, illetve a megrendelések teljesítésével foglalkozó munkatárs fér hozzá, minden esetben jelszóval ellátott rendszeren keresztül. A megadott adatokat csak a megrendelés teljesítéséhez (számla kiállításához, postázáshoz) használjuk fel.

Reklamáció és Garancia
Cégünk reklamációt csak írásban (e-mail, levél) fogad el. A reklamációt 3 napon belül megvizsgáljuk, az eredményről és további teendőkről a vásárlót írásban értesítjük.

Cégünk a bizonyíthatóan nyomdahibás termékeket minden esetben hibátlanra cseréli, a cseréből származó többletköltséget (postaköltség, szállítási költség) átvállalja. Amennyiben a csere nem oldható meg, úgy a vásárló eldöntheti, hogy más terméket vásárol a korábbi összeg keretében, vagy a részére a kifizetett vételárat cégünk a postaköltség kivételével visszatéríti. Nyomdahibás terméknek bizonyul többek között azon termék, amely kötészetileg hibás, az oldalsorrend nem megfelelő, üres oldalakat tartalmaz ott, ahol eredetileg írás lenne.

A termékek garanciális cserepontjára (ügyfélszolgálatunkra) történő eljuttatásának költsége a vásárlót terheli.

Elállás
A megrendelő a megrendelés elküldésével a termékre vonatkozó adatokat és cégünk szállítási feltételeit elfogadta, így létrejön a szerződés. A megrendelést minden esetben visszaigazoljuk.
A megrendelő a megrendelt termék kézhezvételétől számított 8 munkanapon belül indoklás nélkül elállhat a vásárlási szándékától, abban az esetben is, ha a megrendelt terméket már átvette, hivatkozással a 17/1999. (II.5.) Korm. rendelet a távollévők között kötött szerződésekről szóló törvényre. Az elállás szándékát írásban (levél, e-mail) kell cégünk felé jelezni 8 napon belül. Cégünk ilyen esetben a vételárat a postaköltség, a szállítási költség kivételével a visszakapott termék kézhezvételétől számított 30 napon belül megrendelő részére a kívánt módon (átutalással, postai úton) visszafizetni köteles. A visszáruhoz szükséges egyéb költségeket (postaköltség, szállítási költség) megrendelő fizeti. Eladó azonban követelheti a termék nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését.

Amennyiben élni szeretne elállási jogával, annak jelzését megteheti ügyfélszolgálati elérhetőségeink valamelyikén írásban. Postai úton történő jelzés esetében a postára adás időpontját vesszük figyelembe. Kérjük ilyen esetben ajánlott küldeményként adja fel a levelét. A terméket postai úton vagy futárszolgálat segítségével juttassa vissza a cégünk budapesti címére. Igény esetén a cégünkkel szerződésben álló futárszolgálatot értesíthetjük csomagfeladási szándékáról, annak díját a csomag feladásakor a futárnak kell megfizetnie.

Megrendelések feldolgozása:
A megrendelések feldolgozása munkanapokon történik 9-16 óráig

Ügyfélszolgálatunk minden esetben visszaigazolja, hogy mikor tudja teljesíteni a megrendelést.

Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészében. Részben történő teljesítésre kizárólag a megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor.

A virtuális vásárlás folyamata:
1. A megvásárolni kívánt terméket helyezze a korsárba.
2. A megrendelt termék melletti X-re kattintva törölheti a kosár tartalmát.
3. Amennyiben nem kíván több terméket vásárolni, kattintson a Rendelés gombra.
4. Megérkezik a Kosár véglegesítése oldalra, tekintse át rendelését, ha szükséges itt elvégezheti a módosításokat, majd kattintson a Tovább gombra.
5. Jelentkezzen be email címével és jelszavával, vagy vásároljon regisztráció nélkül az adatok megadásával.
6. Válassza ki a kívánt szállítási és fizetési módot
7. Töltse ki a számlázási adatok űrlapot, amennyiben szükségesnek tartja
8. A megrendelés áttekintése lapon ellenőrizze a bevitt adatokat, majd a Megrendelem gombra kattintva küldje el rendelését
9. E-mailben a megrendelés elküldését követően visszaigazolást kap
10. A beérkezett megrendelését minden esetben visszaigazoljuk.

Termékek


8000 Ft rendelési érték felett INGYENES kiszállítás!


Kapcsolat

A4C Books
(A4C Marketing Kft.)
1092 Budapest, Bakáts tér 2.
(bejárat a Bakáts u. 5-7. felől)
Telefon: (1) 456 7400;
(30) 241 6889

Ügyfélszolgálatunk
nyitva tartása:
H - Cs: 9.00 - 17.30
P: 9.00 - 16.30